mandag den 25. februar 2013

GIVE AWAY - iPad sleeve

Så! Nu skal det være. En dadadaaa en give away, endda en hjemmelavet een af slagsen. 
Og hvad kan man så vinde? Man kan da vinde et iPadsleeve i samme farve som min taske - man kan jo lige så godt bruge resterne på noget fornuftigt...

Regler (jo jo det er der skam):
Du skal være fast læser (registret) og ligge en kommentar. Alle får 1 lod, men hvis du vil have lidt god karma sendt i sin retning må du meget gerne reklamere for denne give away på den ene eller anden måde :)




Den der nu vinder må altså ikke blive skuffet over eventuelle skæve sting eller alternative hæftemetoder - husk den er håndsyet og det er kun mit andet projekt i læder.
Ved forresten udemærket godt at stoffet er krøllet, men gad virkelig ikke til at stryge, der må være grænser for hvad man vil gøre for et godt billede;)

44 kommentarer:

  1. Selvom jeg ikke ejer en iPad - endnu - så vil jeg gerne deltage. Så har jeg jo chancen for at have et "hjem" til den, når vi får den købt :-)
    Den er super flot!

    SvarSlet
  2. Jepper smider lige et lod i puljen, den er så fed den farve!

    Du kan da bare kalde billledet rustikt!

    SvarSlet
  3. Den er flot - er den bare syet på din symaskine?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej den er syet i hånden, læderet er for tykt på maskinen;)

      Slet
  4. Krøller eller ej-Jeg synes den er skøn og håber jeg er The Lucky One:-)

    SvarSlet
  5. Ih, den er fed! Var jo også vild med din taske, så krydser fingre ;-) linker senere når jeg kommer t comp!

    SvarSlet
  6. Den er så lækker - jeg vil vinde den! 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  7. Uhhhh den ville jeg elske at vinde, da jeg netop lige har invisteret i en Ipad:-) Er selvfølgelig fast læser hos dig:-)

    SvarSlet
  8. ih hov - SKØN farvesammensætning og dejlig giveaway , jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  9. Øhj, jeg vil gerne være med.
    Kh Stine

    SvarSlet
  10. Eiii Theresa den skal og må (som i MÅ MÅ MÅ) da hjem til mig. Ville elske at svøbe min iPad i noget så fedt, som søde du oven i købet har lavet. Btw hold nu kæft Svea er nuttet på dit seneste billed på fjæsen! Haps! :-) og skal vi da ikke snart lave en barselsdate

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry ipaden har det med at fryse, når jeg kommenterer på blogs :-( nå anyway, barselsdate! Hos Sofies Forældre måske? Kram fra Marie (marieeli@gmail.com)

      Slet
    2. Hep jeg er klar. Smider lige en mail:)

      Slet
  11. Fast læser og delt på FB:)
    Trinsling@gmail.com!

    SvarSlet
  12. Den er superfed, og min mand er blevet den lykkelige ejer af sådan en dingsbum,ja jeg går ikke synderlig op i den slags... :0) Men den vil være fed og vinde til ham... :0)

    SvarSlet
  13. Hvor er den super fin! Er vild med farven! <3 Jeg er sikker på den vil pynte gevaldigt på min IPad ;-)

    SvarSlet
  14. Hvor er det smukt!!! Elsker farven

    SvarSlet
  15. Den er så fin og må meget gerne bo hjemme hos mig!

    SvarSlet
  16. Så fedt!!!

    Seline
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Hvor er det fint!
    Jeg er med på et lod, og deler også lige din giveaway ovre hos mig :).

    SvarSlet
  18. Den er topflottern - jeg er med :-)

    SvarSlet
  19. Den ser da skøn ud. Må heller deltage i denne lækre sag :-)

    SvarSlet
  20. Jeg håber at den bliver min!

    SvarSlet
  21. Jeg er med! Det næste, der skal skaffes i vores hjem er en iPad, så det ville være rart, at have noget at putte den i. :) Er ny læser i øvrigt! :)

    SvarSlet
  22. Håber jeg vinder, da planen er at købe en Ipad inden for den næste måned! Kh Charlotte :-)

    SvarSlet
  23. Den er da total fed! Jeg er med

    SvarSlet
  24. Jeg er også med, det ville være fedt at give til kæresten :)

    SvarSlet
  25. Ihhh den er fed. Jeg er helt klart med.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  26. Heisan!

    Åhh, den var fiiiin! Så flott farge!

    Jeg blir gjerne med, og krysser fingrene!

    Ha en flott dag - vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlet
  27. Jeg er med! Hvor er det flot Theresa! Og jeg er tilhænger af god karma, så jeg deler:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  28. Så fin så fin :) jeg er med:) Og deler også lige via min blog, og nu hvor du har fået en lille pige, så kan du da deltage i min give away også :) http://vaskavulla.blogspot.dk/2013/03/give-away.html

    SvarSlet
  29. Hjemmelavede giveaways er hyggelige - og du har gjort et rigtig flot arbejde med dette projekt. Jeg vil meget gerne deltage.

    SvarSlet
  30. Rigtig flot farve og lækker Give away. Jeg deltager gerne...

    SvarSlet
  31. Hvor er den bare fin! Jeg skal helt bestemt være.
    Krydser en masse fingre og er allerede flittig læser :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  32. nøj hvor er den bare lækker. Skøn farve:) Jeg har været fast læser i en evighed. Hilsen Rikke - rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  33. Min ipad mangler SÅ meget et hus at bo i og sit bud er absolut skønt. Så må vi vente og se om vi er de heldige :)

    SvarSlet
  34. Det er et über lækkert etui du har lavet. Det vil jeg og min iPad gerne vinde.

    SvarSlet
  35. Den give-away må jeg da være med i :D OG så fandt jeg lige endnu en blog, som jeg kunne blive bidt af...

    SvarSlet
  36. Hvor er den fin! Du er da blevet rimelig skrap til det med læder. Kan man bestille en i leopardpring - til at matche den heldragt jeg engang får lavet (not).

    SvarSlet
  37. Den vil da bestemt klæde IPAD'en

    SvarSlet